Cosa sò i carattiristichi è USES di tubi PTFE |BESTEFLON

tubu PTFEin a vita è a pruduzzione industriale hè diventata di più in più largamente usata in a gamma, u pupulare in vari campi di tubi azzaru spiciali hè avà statu cunnisciutu, mentri su caratteristiche di u produttu Teflon è USES, etc., a maiò parte di a ghjente cunnosci sempre in u stadiu primariu. cusìfabricatore di tubi PTFEhà dettu oghje a cunniscenza pertinente nantu à u tubu di Teflon, è sorte un articulu per voi! Polytetrafluoroethylene (PTFE) hè un materiale polimeru sinteticu in quale u fluoru rimpiazza tutti l'atomi di l'idrogenu in u polietilene.Stu materiale hà e caratteristiche di resistenza à l'acidu, resistenza à l'alkali, resistenza à ogni tipu di solventi urgànichi, quasi tutti i solventi in suluzione acquosa. cusì chì risurrezzione, hè ancu diventatu u revestimentu ideale di a capa interna di pane è conduit.Ricerche correlate:Tubu intrecciatu in PTFE

Caratteristiche di u tubu PTFE:

1. Adesione:

U tubu PTFE hè difficiule per ottene una sustanza appiccicosa per aderisce à a so superficia, è quandu si faci, hè faciule per sguassà.

2. Resistenza à u calore:

U tubu PTFE hà una resistenza eccellente à u calore chì ùn si trova in altri tubi è pò sustene temperature estremamente basse.Gamma di temperatura di serviziu cuntinuu: -70 ℃ ~ + 260 ℃ (PTFE).

3. Resistenza à a corrosione:

U tubu PTFE hè assai inattivu à quasi ogni chimicu o solvente, è dunque resistente à a corrosione.Havi un effettu eccellente nantu à u trasportu è l'applicazione di a medicina chimica.

4. Impermeabile è resistente à l'oliu:

U tubu PTFE pò esse usatu per prevene a contaminazione è mantene a pulita perchè hè resistente à esse imbulighjate in quasi tutti i liquidi, cumpresa l'acqua è l'oliu.

5. Resistenza à l'usura:

U materiale PTFE mostra una eccellente resistenza à l'usura in u scorrimentu sottu carichi pesanti.Se cumminata cù l'electroplating o a film d'ossidazione anodica, a so durezza è a resistenza à l'usura ponu esse migliurate simultaneamente.

E diverse caratteristiche è vantaghji di u tubu PTFE determinanu i so campi d'applicazione largu.Eccu alcuni punti:

1. Apparecchi di casa

Caffettiera, padella per bistecche per hamburger, teglia per frittelle, tutti i tipi di stampi per pasticceria, produzione di ghiaccio, teglia per torte, teglia per pane, teglia per torte, filtri per succhi, teglia per l'olio, ecc.

2. Adupratu in l'industria alimentaria

Impastatura di pane è torte, rullo, cutter, stampi metallici, ogni tipu di piastra di fornu, ogni tipu di dulore, termosaldatrice, aduprata per imballaggi automatici alimentari o zuccheri, imballatrice per latte, salsiccia, prudutti agriculi è acquatici. Attrezzatura (per esempiu, macchina di trasfurmazioni di tè, muffa di pesci a pressione, pollo fritto, bastone di pollo, impastatrice di pesci, macchina per fà torte di risu, macchina per fà a faccia, muffa di gnocco è imballaggio di pasta di fagioli), cibo, pipa di consegna di cibi surgelati è un alimentu. processor.Ci sò ancu una varietà di raffinazione di zuccaru è l'equipaggiu di birra.

3. Adupratu in l'industria di plastica è gomma

Stampi per prodotti in resine epossidiche è fenoliche, stampi per plastiche in schiuma di uretano, stampi in schiuma di stirene, rotuli per a produzzione di film, suole, guanti di gomma, stampi per pneumatici, nastri trasportatori in gomma sintetica, rotuli per stampi in gomma polietilene, stampi in vetru à banda bassa, e roll rods per laminazione di film.

4. Adupratu in a fabricazione di carta è a industria di fibre

Pruduzzione di tubu seccu, rolling roll di dimensione fissa, rolling roll per produzzione di carta è fibra, ogni rolling roll per guida di asta, rilegatura, incisione, rolling rod, stampi di carta da tavola.

5. Applicazioni medicale

Agulla d'iniezione, siringa (siringa interna), goccia, catetere.

6. Adupratu in altri industrii di fabricazione

Materiali di custruzione, compensato di sformatura per a produzzione di mobili, ventilatori elettrici è tubi per gas di scarico, rulli per fotocopiatrici, rulli per a produzzione di sigarette, stampi per polvere da sparo propulsati da razzo, ganci per pittura, apparecchi di galvanoplastica, attrezzature per furnisce acqua calda.

7. Adupratu in l'industria di l'automobile

Sede di u pilotu, throttle di a camera di mischju, stelo di solenoide, valvola, striscia di tempu, albero di carburatore. Dopu più diFornitori di tubi PTFE, Pruprietà è USES di a cunniscenza di u tubu di teflon hà, u vulete sapè, u tubu PTFE cum'è un novu tipu di edifiziu, industria, medicina, tubu prufessiunale, hà pruduttu una varietà di specificazioni, tuttu quandu u sceglie è cumprà pò sceglie secondu i so bisogni attuali, cusì pudete assicurà chì puderia ghjucà un rolu propiu per noi!

Ricerche relative à u tubu ptfe


Tempu di post: 25-novembre-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi