In l'ultimi anni, u politetrafluoroetilene (Teflon) hè un tipu di prudutti anti fouling è anti fouling per l'energia elettrica è l'industria petrochimica. Tuttavia, i prublemi seguenti devenu esse pagati una attenzione particulare à quandu u Furmatu in PTFE mangu a linea hè saldata, altrimenti a vita di serviziu è a sicurezza di u pipeline rivestitu in PTFE seranu influenzate. 1. Quandu si pulisce l'attrezzatura di assemblea, hè strettamente pruibitu di dannà u metallu di basa. Hè pruibitu di colpisce l'arcu nantu à u metalu di basa durante a saldatura. 2. In a parte di filettatura di a saldatura di filettatura, l'altezza di a saldatura di filettatura serà più grande di 5mm, l'angulu di prughjezzione serà più grande o uguale à 3mm, è l'angulu internu serà più grande o uguale à 10mm. 3. Quandu si salda a cunchiglia di u tubu rivestitu in PTFE, hè megliu aduttà u metudu di saldatura di saldatura à doppia faccia. Questu richiede u livellu tecnicu di i nostri travagliadori, a saldatura deve esse piatta (transizione liscia o liscia), senza pori, cusgitura di saldatura è fenomenu di inclusione di scorie, è l'altezza di a saldatura ùn deve esse più grande di 2mm. Dopu a saldatura, i spruzzi causati da a saldatura saranu completamente rimossi. 4. A saldatura cuntinua deve esse aduttata in a saldatura di u tubu rivestitu in PTFE, è a cusgitura di saldatura ùn averà micca crepe o suttascrittu continuu.
U Politetrafluoroetilene (PTFE) hè unu di i nomi cumunimenti usati di u politetrafluoroetilene. U manguu PTFE hè adupratu in u manguu in acciaio inox, cusì a vita di serviziu di u mangu hè assai più longa di u manguu di gomma o di u mangu in gomma impannillata in acciaio inox. Hà parechji vantaghji nantu à i prudutti di gomma.
Classe I: Tubi dritti rivestiti in PTFE è raccordi per tubi
Cunnusciutu cumunamente cum'è pipa di liner scioltu. In questu prucessu, PTFE hè adupratu per girà a barra. Hè adatta per una pressione normale è una pipetta di trasportu di pressione positiva (cume trè pipeline di trattamentu di rifiuti, ecc.), È ùn deve micca esse aduprata per u pipeline cù carica (cum'è l'entrata è l'uscita di a pompa è u pipeline chì pò pruduce pressione negativa per goccia o raffreddamentu improvvisu).
Specificazione di diametru: dn25-500mm
Temperatura di serviziu: - 40-180oc
Pressione di serviziu: 1.6Mpa
Classe II: Tubi dritti rivestiti in PTFE è raccordi per tubi
Hè cumunemente cunnisciutu cum'è pipa di fodera stretta avvolta cù filu di acciaio.
Processu di fabricazione: prima, parechji strati di film di PTFE sò avvolti nantu à u muffa, dopu u filu di acciaiu (Ø 0,5-1mm) hè bobinatu in spirale nantu à u film di PTFE, è dopu parechji strati di film sottile di PTFE sò avvolti à l'esternu di l'acciau filu, è infine avvoltu in u fornu per a furmazione. U muru internu di u tubu rivestitu in PTFE fattu da stu prucessu hè lisciu, è u muru esternu hè ondulatu in spirale per via di u vulume è di a forza elastica di u filu d'acciaiu.
U spaziu trà u muru esternu di u tubu rivestitu in PTFE è u muru internu di u tubu d'acciaio hè pienu di resina (senza aria residuale). A resina di riempimentu pò esse strettamente legata à u tubu di acciaio. À u listessu tempu, pò esse strettu impannillatu nantu à u muru esternu di u liner spirale PTFE. Dopu a curazione di a resina piena, si forma a ondulazione spirale chì hè occlusa cù a ondulazione murale esterna di u rivestimentu. Sta struttura hè simile à a cumminazione di noce è bullone. Da una parte, pò limità è cumpensà efficacemente l'espansione termica è a cuntrazione fredda di u rivestimentu in PTFE; d'altra parte, a rigidità di u filu d'acciaio pò migliorà significativamente a resistenza à a pressione negativa di u rivestimentu in PTFE.
Specificazione di u diametru: dn25-200 mm
Temperatura di travagliu: - 50-180oc
Pressione di travagliu: 0.5-1.6mpa
U terzu tipu: PTFE push (sprime) pipa strettamente rivestita cù pipa dritta
Cumunemente cunnisciutu cum'è pipa dritta rivestita di spinta (spremitura), hè largamente adupratu in i paesi sviluppati in l'anni 90.
Processu di fabricazione: prima, a polvere importata di PTFE hè aduprata per spinghje (estrude) a pipa, è dopu hè furzata in a pipa d'acciaiu senza saldatura (u diametru esternu di u liner hè ligeramente più grande di u diametru internu di u tubu d'acciaio da 1,5- 2mm) per formà una fodera stretta senza saldatura. Per eliminà a pressione, hè messu in u fornu è riscaldatu à 180 oC per un trattamentu à temperatura costante, in modu chì pò esse adupratu à a temperatura inferiore à 180 oC. In listessu tempu, spinghje (sprime) u fustu di a pipa
A forza di trazione hè ovviamente megliu cà quella di u tubu di ferita. U pipeline hà una resistenza ideale à pressione positiva è negativa.
Differenza trà fodera in PTFE è fodera in gomma
U tetrafluoroetilene di rivestimentu hè adupratu da a resistenza à a corrosione di u fluoru, a resistenza à alta temperatura, a forte resistenza à l'acidi è à l'alkali, una aderenza eccellente, una longa vita di serviziu è una forte resistenza à a penetrazione. Tuttu u spruzzamentu di tetrafluoroetilene hè un travagliu di alta tecnulugia, chì sò i so flussi di prucessu? 1. Prima di spruzzà, a superficia deve esse sabbiata è sgrossata, è un stratu di primer speciale hè spruzzatu. 2. Dopu a polvere fluoroplastica hè caricata da apparecchiature elettrostatiche à alta tensione, è assorbita uniformemente nantu à a superficia di a pezza da travaglià sottu à l'azzione di u campu elettricu. 3. Dopu a cottura à alta temperatura, e particelle di clinker si fonderanu in un densu stratu protettivu, chì hè fermamente attaccatu à a superficie di u pezzu. Per esempiu, una pellicola di rivestimentu di spessore 1 mm deve ancu esse spruzzata è cotta ripetutamente per 5-6 volte. Generalmente, u spessore massimu pò esse spruzzatu à 2mm. U rivestimentu in PTFE hè una tecnulugia ampiamente aduprata attualmente. Face pienu usu di a resistenza à a corrosione di u fluoru, alta purezza, pulizia, non appiccicazione, non bagnante, autolubricazione, resistenza à l'usura, resistenza à alta è bassa temperatura, isolamentu, ecc. In u prucessu di custruzzione, a so tensione è a so corrente sò constantemente adattati à u statu ideale per ottene l'effettu di rivestimentu. U rivestimentu in gomma hè ancu chjamatu rivestimentu in gomma. Hè per attaccà a piastra di gomma trasfurmata nantu à a superficia metallica cun adesivo per separà u mezu corrosivu da a matrice metallica per u scopu di prutezzione. A gomma naturale è a gomma sintetica sò aduprate per u rivestimentu. A maiò parte di a gomma aduprata in u rivestimentu di l'attrezzatura chimica hè gomma naturale. U cumpunente principale di a gomma naturale hè u polimeru cis di isoprene, chì hè vulcanizatu aghjunghjendu zolfu. A gomma vulcanizata hà certa resistenza à u calore è forza meccanica. Pò esse divisu in gomma dolce, gomma semi-dura è gomma dura trè tippi. A gomma dura hà una bona resistenza à a currusione, resistenza à l'anzianu è forte forza di legame cù u metallu. A gomma morbida hà una bona resistenza à u fretu, resistenza à u calore è resistenza à l'impattu, è hà una certa elasticità; a gomma semi dura hè trà dui. Oltre à forti ossidanti è alcuni solventi, a gomma dura pò resistere à a corrosione di a maiò parte di l'acidi inorganici, acidi organici, alcali, sali è alcoli. Dunque, a fodera in gomma dura hè aduprata cum'è principale materiale anti-corrosione non metallicu. A gomma vulcanizata pò esse divisa in gomma vulcanizata pre, gomma vulcanizzata à acqua calda à pressione nurmale è gomma vulcanizzata naturale. A gomma pre vulcanizata hè aduprata in grandi apparecchiature di decapaggio.




Tempu di posta: Dic-10-2020