Cosa hè PTFE Braided Hose |BESTEFLON

Tubu intrecciatu in PTFEhè utilizatu per a manguera d'acciaio inossidabile, perchè a vita di serviziu di u mangu hè più longa di a manguera di gomma o di gomma impannillata in acciaio inox.Havi assai vantaghji nantu à i prudutti di gomma.

Beneficii di usu PTFE

Tubu intrecciatu in nylon-PTFE-aiuta à prevene l'odore di gas da penetrà in u tubu stessu è permette l'odori in a vostra tenda o garage.Stu tipu di tubu resiste à tutti i tipi di liquidi è chimichi, cumpresi gas, etanolu, fluidu di trasmissione, fluidu di frenu, fluidu di alimentazione è antifreeze.A gomma ùn hè micca resistente à questi liquidi cum'è u politetrafluoroetilene, perchè i chimichi tendenu à dannà a gomma.Se ùn avete micca avvistu, a manguera eventualmente cumincià à fughje.Se ùn avete micca nutatu una fuga di gas, a vostra vittura pò piglià u focu, solu per via di u calore in a sala di motori

Inoltre, u PTFE hà una toleranza di temperatura più altu chì a gomma.Dunque, se u mutore surriscalda, avete menu probabilità di u calore dannu a mangue.In più di a resistenza di u calore più altu di PTFE, hà ancu una valutazione di pressione più altu ch'è a gomma.Per quessa, se unu di i sistemi, cum'è un sistema di rinfrescante o un fallimentu di l'alimentazione di u putere, pruvucarà più pressione di ciò chì duverebbe, ci sarà menu probabilità di soffià u tubu PTFE.A pressione di AN6 pò ghjunghje sin'à 2500psi.

Infine, se cumprate una manguera in nylon intrecciata o in acciaio inox cù PTFE invece di gomma, a vostra nova manguera darà u vostru mutore un aspettu più prufessiunale.Sè vo circate di forza, ma preferite u nylon neru morbidu, ùn avete micca da preoccupari - a nostra treccia di nylon hè in acciaio inox - sò solu cuparti di nylon.

https://www.besteflon.com/news/what-is-ptfe-braided-hose%EF%BC%9F/

8 motivi per quessa chì duvete aduprà tubi intrecciati PTFE in u prucessu di fabricazione:

1.Utubu in PTFE intrecciatuhè forte è durable.

Hè sfarente di l'altri tubi in u mercatu perchè u tubu di tubu rinforzatu in acciaio inox intrecciatu dà forza extra.

2.Braided tubu PTFE hà un bonu funziunamentu sottu pressione alta.

Assai bè!In fattu, i tubi intrecciati in PTFE eseguinu sottu à alta pressione più cà a maiò parte di l'altri tubi.

3.Braided tubu PTFE hè estremamente altu resistente à a temperatura.

Quandu a manguera hè esposta à e cundizioni climatichi estremi, a manguera intrecciata in PTFE hè una bona scelta.

4.The PTFE braided hose hè resistente à quasi tutti i chimichi cumuni nantu à u mercatu oghje.

L'unichi chimichi cunnisciuti chì ponu distrughje u PTFE sò i metalli alkali fusi è i chimichi alogenati, chì facenu un tubu PTFE intrecciatu ideale per diversi ambienti di fabricazione.Ci hè ancu qualchissimu chì deve esse cunsideratu à alte temperature.Per più infurmazione, visitate a nostra Matrice di Compatibilità Chimica.

5.Braided PTFE hose hè adattatu per a pruduzzioni alimentaria è di bevande.

Questi tubi ùn saranu micca danati da l'esposizione prolongata à l'umidità.Inoltre, u cuntattu cù PTFE ùn aumenterà l'odore, u gustu o u culore di qualsiasi sustanzi chimichi, ottenendu cusì u sigellu d'appruvazioni di l'Food and Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti per u cuntattu di l'alimentariu.

6.Braided PTFE hose furnisce una sicurezza di u focu supplementu.

L'assemblee di tubi intrecciati in PTFE sò pruvati à esse sicuru perchè furnisce a prutezzione di u focu è sò per quessa spessu usati in sistemi di extinguisher è circuiti di manometru di pressione.A manguera pò ancu esse più prutetta da l'ambienti à alta temperatura cù una giacca di calore intrecciata in acciaio inox.

7.Braided PTFE hose hè assai flexible.

U rinforzu di a treccia d'acciaio inossidabile permette à a manguera per esse usata durante u muvimentu è a vibrazione mentre mantene a so durabilità.A manguera pò esse curvatu significativamente, secondu a dimensione è a struttura generale: fori lisci, torsioni è volte, o coperchio esternu / s.Per infurmazione nantu à u raghju minimu di curvatura, fate riferimentu à e nostre specificazioni di produttu di tubi.

8.Braided tubu PTFE furnisce una pulizia senza paragone

Siccomu i cumposti in a manguera intrecciata in PTFE sò quasi completamente anti-adhesive, ponu resiste à i danni di i sustanzi chimichi chì trasporta.

Tipi di tubi PTFE intrecciati

TUBO PTFE LISCIO

L'altura liscia hè dispunibule cù una treccia in acciaio inox 304 unica o doppia.

Ci hè una scelta di muru standard o muru mediu o muru pesante chì hè più adattatu per scopi generale.

U foru lisu antistaticu hè ancu dispunibule cù una gamma di rivestimenti protettivi, nylon, PVC, silicone è etc.

Tutti i nostri assemblaggi di tubi sò dispunibuli cù una larga gamma di cunnessioni terminali crimpate.

I diametri di u foru varianu da 1/8'' à 1'' nb.

TUBI PTFE CONVOLUTE

U tubu PTFE cunvolutu dà una flessibilità eccellente, dispunibule cù l'acciaio inox 304 o una treccia polimerica, ancu fornita in versione antistatica.

Cum'è cù l'altura liscia, assemblei di tubi cunvoluti sò dispunibili cù una larga gamma di cunnessione finali.I diametri di u foru varienu da 3/8'' à 2'' nb.

U tubu di PTFE cunvolutu hè resistente à u vacuu pienu finu à 1'' nb finu à 130 gradi centigradi cù una treccia in acciaio inox.

TUBO IN PTFE INTERNI E ESTERNI CONVOLUTI

Stu tipu di tubu hè sfarente di qualsiasi altre tubu PTFE dispunibule attualmente.U rivestimentu hà un foru lisu ma cunvoluted in u rivestimentu esternu, per unisce a facilità di assemblea è u flussu elevatu di u foru lisu cù a flessibilità è a resistenza à a curvatura di una manguera cunvoluta in un pruduttu.

Disponibile cù l'acciaio inossidabile 304 o una treccia Aramid è ancu cù filu elicoidale in acciaio inox 304.

A versione anti-statica hè ancu dispunibule.

I diametri di u foru varienu da 1/4 à 1'' nb.

Ricerche relative à u tubu di frenu Ptfe


Tempu di Postu: 15-Jan-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi