Cosa hè ptfe hose |BESTEFLON

Avete intesu parlà di materiale PTFE èTubu di PTFE?Ebbè, andemu à vede s'ellu pudemu risponde à qualchi dumande nantu à questu.

Polytetrafluoroethylene (politetrafluoroethylene) hè abbreviatu cum'è PTFE, cumunimenti cunnisciutu cum'è "re di plastica", è u so nome cummerciale hè Teflon.In Cina, per via di a pronuncia, "TEFLON" hè ancu cunnisciutu com'è Teflon, chì sò tutti traslitterazioni di Teflon.Polytetrafluoroethylene hè cunnisciutu com'è u "rè di plastica", u babbu di fluororesin Roy Planck 1936 Cumpagnia DuPont in i Stati Uniti hà cuminciatu à studià i sustituti di Freon.Anu cullatu un pocu di tetrafluoroethylene è l'almacenà in cilindri per u prossimu esperimentu u ghjornu dopu.In ogni casu, quandu a valvula di pressu di u cilindru hè stata aperta u ghjornu dopu, ùn ci hè micca gasu.Pensanu chì era una fuga, ma quandu pisanu u cilindru, anu truvatu chì u cilindru ùn perde micca pesu.Vittiru à traversu u cilindru è truvaru assai polveri biancu, chì hè polytetrafluoroethylene.Anu trovu chì u politetrafluoroetilene hà proprietà eccellenti è pò esse usatu cum'è guarnizione di sigillatura anti fusione per bombe atomiche è cunchiglia.Per quessa, l'armata di i Stati Uniti mantene a tecnulugia secreta durante a Siconda Guerra Munniali.Ùn hè micca finu à a fine di a Sicunna Guerra Munniali chì hè stata declassificata è industrializzata in u 1946.Tubu rivestitu in PTFE, Tubu ondulatu in PTFE

tubu ptfe rivestitu

Polytetrafluoroethylene pò esse furmatu da compressione o extrusion;pò ancu esse fattu in dispersione d'acqua per revestimentu, impregnazione o fibra.Polytetrafluoroethylene (PTFE) hè largamente utilizatu in l'industrii di l'energia atomica, difesa naziunale, aerospaziale, elettronica, elettrica, ingegneria chimica, machini, strumenti, strumenti, custruzzione, tessili, trattamentu di superfici metalliche, farmaceutica, medica, tessili, alimentazione, metallurgia è industrie di fusione, etc., chì face un pruduttu insustituibile.

PTFE hè l'abbreviazione di polytetrafluoroethylene - hè una parolla longa, ma longa deve significà chì hè bonu!U nomu di marca di polytetrafluoroethylene hè u nome più cumuni di polytetrafluoroethylene.

Perchè i tubi di politetrafluoroetilene (PTFE) sò usati in tubi inkjet di stampanti 3D, tubi di alimentazione di macchina per caffè, tubi di sistema di raffreddamentu d'acqua è sistema di tubi di frenu?

https://www.besteflon.com/high-pressure-braided-hose-ptfe-corrugated-factory-besteflon-product/

1) U tubu PTFE hà una alta stabilità chimica è pò sustene l'azzione di tutti l'acidi forti, cumpresi l'aqua regia, l'acidu fluoridicu, l'acidu clorhidric cuncintratu, l'acidu nitricu, l'acidu sulfuric fuming, l'acidu organicu, a basa forte, l'ossidante forte, l'agentu riducente è i vari organi organici. solventi.Hè largamente utilizatu in u trasportu di vari fluidi duri.

2) Pò esse usatu per un bellu pezzu in a gamma di - 80 ℃ - + 280 ℃.Pò travaglià à a temperatura di congelazione senza fragilità è di fusione à alta temperatura.

3) A non viscosità eccezziunale è l'anti viscosità hè eccellente, è u muru internu di a pipa ùn aderisce micca à i colloidi è i sustanzi chimichi, per quessa ùn formarà micca una capa di terra in a pipa.

4) Eccellente prestazione d'isolamentu elettricu Teflon hè un materiale altamente non polare cù boni proprietà dielettriche, alta resistenza è constantu dielettricu di circa 2,0, chì hè u più chjucu trà tutti i materiali d'insulazione elettrica, è u cambiamentu di temperatura è frequenza hà pocu effettu nantu à elli. .

5) Eccellente resistenza à l'anziane è a resistenza à a radiazione, pò esse usata fora per un bellu pezzu.

6) Eccellente stabilità termica, u Teflon hà una incombustibility assai preziosa, u so indice limite di l'ossigenu hè sopra à 95, pò solu fonde in a fiamma, ùn genera micca gocce, è pò esse carbonizatu solu.

7) Alta dolcezza è resistenza à a curvatura.

8) resistenza à l'umidità: a superficia di a film Teflon hè libera da acqua è oliu, è ùn hè micca faciule per esse macchiatu cù suluzione durante l'operazione di produzzione.Se ci hè una piccula quantità di terra adherita, pò esse sguassata da un semplice sguassatu.Havi i vantaghji di un breve downtime, risparmià l'ora di l'omu è migliurà l'efficienza di u travagliu.

9) Resistenza à l'usura: eccellente resistenza à l'usura sottu una carica alta.Sottu una certa carica, hà i vantaghji di a resistenza à l'usura è a non aderenza.

U tubu di politetrafluoroetilene hà alcuni vantaghji nantu à u tubu di gomma ordinariu.

Prima, polytetrafluoroethylene (PTFE) mangu agisce cum'è una barriera di vapore, chì ùn hè micca appiccicosa à u listessu tempu di resistenza à alta temperatura, è pò scuntrà i bisogni di sti machini è equipaggiu per u so usu di pipi.

dimensioni di tubi ptfe

Siconda, a manguera rivestita in PTFE hà a più alta resistenza chimica è sustene una gamma di fluidi di l'automobile chì a gomma ordinaria ùn pò micca furnisce, u più cumuni sò mischi di benzina chì cuntenenu etanolu.A manguera di gomma ordinaria si decomponerà quandu esposta à stu tipu di benzina è eventualmente si degrada à u puntu chì pò principià à fughje o inject fuel, chì hè abbastanza periculosa.

Terzu, Teflon manghjatu allineatu hà una resistenza di temperatura assai altu - in fattu, a gamma di temperatura di u funziunamentu di hose vindutu cù tubi PTFE hè - 65 ° C à + 260 ° C. Hè assai adattatu per l'usu di sti dispusitivi.

Quartu, tubu di Teflon Tubu di Teflon hà una pressione di travagliu assai alta, assicurendu dinò chì pudete aduprà per ogni tipu d'applicazioni di l'automobile è di hot rod.An6 size per 2500psi, an8 size per 2000psi, ancu l'applicazioni più esigenti, a so pressione hè più chè abbastanza.

altru ?Iè, in fattu - intrecciatu in a nostra manguera assicura una longa vita di serviziu è un aspettu forte per a stallazione.Quandu sceglite l'acciaio inossidabile, hà un aspettu forte è vi dà una sensazione di hot rod prufessiunale in ingegneria di tubazioni.Nylon neru se vulete un aspettu più suave.Ma sapete, u nylon neru hà sempre un rivestimentu in acciaio inox.Avemu solu bisognu di rivesti l'acciaio inossidabile cù nylon neru per avè un aspettu diversu.

Avà dispunibile - blu è rossu Nylon Braided PTFE tubu rivestitu di tubu di carburante hot rod size an6.

Allora u tubu PTFE sona bè - chì ci hè di male?

tubu ptfe

In generale, u tubu PTFE pò rimpiazzà a maiò parte di i scenarii di tubu di gomma.L'unicu svantaghju di u tubu PTFE hè chì a so flessibilità ùn hè micca bè cum'è quella di u tubu di gomma.Tuttavia, a serie di soffitti di tubu PTFE hà una certa flessibilità, chì pò risolve stu picculu difettu relativamente.Ma ci sò parechje cose chì avete bisognu di sapè.

1 - per i tubi rivestiti in PTFE, avete bisognu di utilizà i raccordi adattati da u stessu fabricatore per assicurà una bona sigillatura di i raccordi.Siccomu u segellu hè creatu cù un ferrule invece di un insertu nantu à a manguera di gomma, più cura deve esse pigliatu à u tagliu.Per più infurmazione, vede i nostri instructions d'installazione.

U raghju di curvatura di a manguera di 2 ptfe hè più strettu perchè serà più faciule d'inclinà s'ellu supera a specificazione.Per più infurmazione, vede u nostru articulu nantu à u raghju di curvatura.

Ùn hè micca u casu cù a manguera di carburante di hot rod, ma s'è vo fate shopping,Tubu di PTFEhè di solitu più caru cà un tubu di gomma - u prezzu di un tubu di carburante hot rod hè assai pusitivu, spessu parechje volte u prezzu di un tubu di gomma, è durà per un bellu pezzu.

Sapete più nantu à i prudutti BESTEFLON


Tempu di post: Dec-10-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi