Induve cumprà tubi Ptfe |BESTEFLON

induve cumprà tubi PTFE?

Huizhou Zhongxin Besteflon Industrial Co., Ltd fundata in u 2005, hè una impresa d'alta tecnulugia impegnata in modu prufessiunale.tubu PTFEpruduzzione D&R è vendite.Avemu set di equipaghji di pruduzzione è sistema di teste.I nostri prudutti cù un bonu rendimentu è un prezzu cumpetitivu vendenu in casa è à l'esteru.Ricerche correlate:Tubu in acciaio inox PTFE, Tubu di PTFE liscia

https://www.besteflon.com/about-us/

Avemu una squadra di design d'alta qualità è un sistema cumpletu di assicuranza di qualità. Avemu equipatu cù parechji tippi di equipaghji cum'è u detector di pressione, tester di calibre di precisione, tester d'insulation, detector di temperatura per assicurà i prudutti chì anu un bonu rendimentu è una qualità eccellente.

Inoltre, tutte e nostre materie prime sò acquistate da e famose cumpagnie, cum'è DuPont, 3M, DAIKIN, tutti sò a materia prima di prima marca è i prezzi competitivi.

Per più di 15 anni, avemu accumulatu sperienze in a produzzione di tubi PTFE. Sempre aderite à a scienza è a tecnulugia cum'è a prima produtividade, a qualità cum'è a vita di a fabbrica, l'onestà è a fiducia cum'è u modu di gestione. a qualità di i prudutti, u sviluppu di novi prudutti è l'applicazione di e tecnulugia novi. E avemu avutu parechji prudutti di patenti.

Fighjendu à u futuru, andemu attivamente avanti, perseguite a perfezione, svilupperemu più prudutti d'alta qualità per risponde à i nostri clienti.

Zhongxin sempre cunsidereghja a scienza è a tecnulugia cum'è a prima produtividade, a qualità cum'è a vita di a fabbrica, l'onestà è a fiducia cum'è u modu di gestione. Avemu impegnatu à migliurà a qualità di i prudutti, u sviluppu di novi prudutti è l'applicazioni di e tecnulugia novi. i nostri 15 anni di sperienza di pruduzzione prufessiunale per vince una alta reputazione da i clienti.

Scopu cummerciale: creà una marca, custruisce una impresa di classe mundiale.

Missione di l'impresa: furnisce i prudutti più sicuri è preziosi à a ghjente globale.

Principii operativi: orientati à e persone, aderiscenu à a qualità, onestu è affidabile, per furnisce un serviziu di prima classe.

Spiritu di l'impresa: Travagliemu in Zhongxin, u successu di Zhongxin dipende di noi. Strive per ogni cliente, serve ogni cliente bè.

Codice di cunducta: a qualità hè u fundamentale, u serviziu hè a guaranzia, u talentu hè l'elementu, a persistenza hè a nostra fede.

https://www.besteflon.com/contact-us/

Tubu intrecciatu in PTFE

Cù resina PTFE d'alta qualità cum'è materia prima, i prudutti sò estrusi è sinterizzati cù una temperatura alta. A strata tessuta adopta un filu d'acciaio inossidabile SUS304. A pruduzzione utilizeghja machini di tessitura perfezionati per assicurà a tessitura di precisione. Raccordi BS / metrici da sceglie.A causa di a so resistenza à l'alta temperatura, a resistenza à a bassa temperatura, a resistenza à a corrosione, a proprietà di lubrificazione alta, inadesione, senza tossicità è insulazione elettrica hè largamente utilizata in meccanica, apparecchi elettrici, automobilisticu, aerospaziale, chimicu, farmaceuticu, cumunicazione è altri campi.

Stratu internu: PTFE

Stratu di rinfurzà: treccia di filu d'acciaio inox (ASI STEEL 304)

Prestazione di u produttu: resistenza à alta temperatura, longa durata è bona durabilità, resistenza à l'acidu è à l'alkali, resistenza à l'ozonu, bassu coefficient d'attrito, longa durata è senza invechjamentu.

Scopu: Per via di una larga gamma di temperatura d'usu, pò esse aduprata per a trasfurmazioni di l'alimentu, fluidi à alta temperatura, chimichi è gas cumpressi.

Gamma di temperatura: -65~ + 260

fabricazione di tubi ptfe

Tubu PTFE per stampante 3D

Questu hè di rimpiazzà u tubu di stock nantu à a stampante 3D.Cum'è PTFE, hè definitivamente più liscia è più grande à l'internu, cusì e vostre fibre si movenu più facilmente.Sì avete un prublema cù a vostra rata di estrusione chì salta o micca un rimpiazzamentu di flussu cuntinuu, hè di rimpiazzà i tubi di stock in a stampante 3D.Cum'è PTFE, hè definitivamente più liscia è più grande à l'internu, cusì e vostre fibre si movenu più facilmente.Sì avete prublemi cù a vostra velocità di estrusione chì salta o ùn sò micca in un flussu cuntinuu, rimpiazzà questu duverebbe aiutà assai a vostra stampante.Assicuratevi di ottene a dimensione di filamentu curretta chì site in esecuzione è aghju compru unu chì si adatta à 1,75 mm.A vostra stampante deve esse di grande aiutu.Assicuratevi di ottene a dimensione di filamentu curretta chì site in esecuzione è aghju compru unu chì si adatta à 1,75 mm.

A stampante 3D hà un mal di testa storicu, faciule da plug!Parechje persone suspettate chì a temperatura di a pipa hè troppu alta, cusì avà parechji pruduttori utilizanu a pipa cù PTFE integratu.A conductività termale di PTFE è l'acciaio inossidabile hè bassu, chì pò riduce in modu efficace a temperatura di a pipa.Cù PTFE, a rata di fallimentu di u plug hè significativamente ridutta.

Pruprietà di PTFE:

1. Micca appiccicosa: PTFE hè inerte, quasi tutte e sustanzi ùn sò micca ligati cù PTFE, film assai magre mostra ancu proprietà di non aderenza.

2. Resistenza à u calore è u friddu: PTFE hà una resistenza di calore eccellente è una resistenza à a temperatura bassu.Puderà resistà a temperatura finu à 300 ℃ in pocu tempu, u puntu di fusione 327 ℃ è 380 ℃ senza fusione.In generale, pò travaglià trà 240 ℃ è 260 ℃ è pò esse usata continuamente.Havi una stabilità termica notevole.Pò travaglià à a temperatura di congelazione senza embrittlement, è pò sustene u fretu à 190 ℃.

3. Lubricity: PTFE hà bassu coefficient attritu.U coefficient di friczione cambia quandu a carica hè sliding, ma u valore hè solu trà 0,04 è 0,15.

4. Non hygroscopicity: a superficia di PTFE ùn hè macchiata cù acqua è oliu, è ùn hè micca fàciule à esse macchiatu cù suluzione durante u funziunamentu di pruduzzioni.Se ci hè una piccula quantità di terra, pò esse sguassata da un semplice sguassatu.Pò salvà l'ora di l'omu è migliurà l'efficienza di u travagliu.

5. Resistenza à a corrosione: PTFE hè guasi eroded da i sustanzi chimichi, è pò sustene tutti l'acidi forti (cumprese l'acqua regia), basi forti, oxidanti forti, agenti riducenti è diversi solventi organici eccettu i metalli alkali fusi, i media fluorurati è l'idrossidu di sodiu sopra 300 ℃.Pò prutege e parti da ogni tipu di corrosione chimica.

6. Weatherability: senza invechje, megliu vita senza invechje in plastica.

7. Nontoxicità: hè fisiologicamente inerte è micca tossicu in l'ambiente normale sottu à 300 ℃.Pò esse usatu cum'è equipamentu medicale è alimentari.

8. Insulation: assai bona constantu dielectric, altu insulation.

Tutte queste caratteristiche ponu risolve u prublema di fallimentu di plug in pipe di stampante 3D.

https://www.besteflon.com/ptfe-tube/

Tubu cunvoluted PTFE

U soffiu di PTFE hè fattu da un soffiu speciale. Per riscalda u tubu PTFE in un muffa specificu finu à una certa temperatura, è poi dà una certa pressione interna in u tubu, per chì u tubu hè allargatu (soffiatu) è poi rinfriscatu è furmatu.

1. Alta flessibilità è elasticità.

2.Stable proprietà chimichi, forte resistenza à a corrosione.

3.As una parte di cunnessione di un tubu resistente à a corrosione hà i vantaghji di una forte rigidità.

Produttori di tubi Ptfe in Cina


Tempu di pubblicazione: 29-dic-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi