PTFE linia di carburante quistione chì marca è induve cumprà |besteflon

Qualchidunu pò avè intesu parlàtubi PTFE, ma ùn cunnosci micca e caratteristiche di stu materiale assai bè.Oghje vi daraghju una introduzione dettagliata per quessa hè largamente utilizata in i tubi di carburante di l'automobile

Cosa hè un tubu di carburante PTFE?

UTubu PTFEhè un tubu cumpostu da un tubu PTFE internu è una strata esterno intrecciata in acciaio inox cum'è una copertura protettiva.U liner PTFE hè simile à un tubu PTFE cù una tappa protettiva esterna, aumentendu a so resistenza à a pressione. Hè ideale per a manguera di carburante di l'automobile.

Caratteristiche di u tubu PTFE:

Inerte chimicu

Bassa permeabilità

U più bassu coefficient di attritu

Pesu ligeru

Non appiccicosa

Non-wetting

Non tossicu

Non-infiammabile

Resistenza à l'inguernu / invechjamentu

Resistente à i solventi

Eccellenti proprietà elettriche

Perchè più è più persone utilizanu tubi PTFE invece di tubi di gomma?

A gomma hà un bonu raghju di curvatura, hè resistente à l'oliu è u carburante.Hè assai cumuni in diversi sistemi di pumping è trasferimenti chimichi, ma ùn sò micca sempre a megliu scelta.Siccomu a resistenza chimica di gomma ùn hè micca cusì ideale cum'ètubu PTFE, serà penetratu da certi sustanzi chimichi è liberate steam, dendu un odore sgradevule.

Ancu s'è i tubi di PTFE ùn ponu micca furnisce a listessa gamma elastica cum'è a gomma, anu una forte resistenza chimica, chì significa ancu chì a descomposizione di i tubi di PTFE hè assai più lenta cà quella di i tubi di gomma.Per quessa, hà una forte resistenza à a maiò parte di i sustanzi chimichi, è u vapore di carburante ùn serà micca liberatu da u pipe, chì hè assai impurtante per ogni spaziu chjusu.

Inoltre, l'attrito di a superficia di u tubu PTFE hè ancu più bassu di quellu di gomma, chì significa chì l'usu di un tubu PTFE pò migliurà a fluidità.

Hè precisamente per via di sti proprietà eccellenti di PTFE chì hè diventatu a megliu scelta per l'applicazioni di tubi.

Inoltre, i tubi di PTFE ponu esse aghjuntu cù proprietà anti-static (contene di carbone).Stu tipu cunduttivu di PTFE usa una treccia esterna è un rivestimentu PTFE internu, chì hè assai resistente à i chimichi è a descomposizione termica.L'usu di fili hè assai impurtante.Hè necessariu di cunsiderà s'ellu si sceglie l'opzione PTFE, perchè a carica statica generata da u flussu di carburante in realtà arcu / brusgiate è pruvucarà una carica elettrica, chì pò causà un focu.

Chì marca è induve cumprà?

HuizhouBesteflon FluorinePlastic Industrial Co., Ltd hè stata fundata in u 2005, hè una cumpagnia prufessiunale di alta tecnulugia, specializata in a produzzione di D & R è a vendita di PTFE.Mangu.

Avemu una squadra di design d'alta qualità è un sistema cumpletu di assicurazione di qualità.Semu equipati di parechji tippi d'attrezzature cum'è u detector di pressione, tester di calibre di precisione, tester d'insulazione, detector di temperatura per assicurà chì i prudutti anu un bonu rendimentu è una qualità eccellente.

Inoltre, tutte e nostre materie prime sò acquistate da e cumpagnie famose, cum'è DuPont,3M, DAIKIN, tutti sò a materia prima di a prima marca è i prezzi competitivi.

Per 17 anni, avemu accumulatu sperienza in a produzzione diTubu di PTFEs.Sempre insistemu chì a tecnulugia hè a produtividade primaria, a qualità hè a vita di a fabbrica, è l'onestà è a fiducia hè u modu di l'affari.Semu impegnati à migliurà a qualità di u produttu, sviluppà novi prudutti è applicà e tecnulugia novi.

Per più infurmazione nantu à noi, cuntattate u nostru staff di vendita.

sales02@zx-ptfe.com or sales04@zx-ptfe.com

Sapete più nantu à i prudutti BESTEFLON


Tempu di Postu: Set-29-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi