Cumu stallà raccordi di tubi ptfe |BESTEFLON

A stallazione di u jointtubu PTFEhè chjamatu tubu di assemblea PTFE, stu tubu di assemblea hè generalmente fattu di tubu di resina PTFE 100% pura è intrecciata in acciaio inox 304 o 316 è vari tipi di cumpusizioni cumuni, pò ancu esse persunalizatu in diverse lunghezze.

Hè carattarizatu da alta temperatura è resistenza à alta pressione, resistenza à a corrosione è resistenza à l'invechjamentu, è hè generalmente cunnessu à a machina è l'equipaggiu.

Zona d'applicazione

Politetrafluoroetilene (PTFE)assemblea di tubihà assai vantaghji, ma u so altu costu limita a so applicazione in una gamma più larga di campi.Attualmente, l'assemblee di tubi di politetrafluoroetilene sò principarmenti aduprate in diversi meccanismi idraulichi, pneumatici, di carburante, di putenza è servo in i campi di l'aviazione è l'aerospaziali cù alti requisiti per u rendiment è a qualità di u produttu.Cum'è una pipeline flexible per a trasmissione media, l'assemblei di tubi PTFE sò stati aduprati cù successu in diversi tipi di aerei è veiculi di lanciamentu.Per esempiu, certi paesi sviluppati uccidintali guidati da i Stati Uniti accuminciaru a sviluppà assemblee di tubi PTFE cum'è prima di l'anni 1950, è cuminciò à sviluppà in l'anni 1920 assemblee di tubi di politetrafluoroetilene (ptfe) sò largamente usate in u campu aerospaziale high-end in u 1960.Cum'è un pruduttu d'alta tecnulugia, l'assemblee di tubi di PTFE attiranu sempre più attenzione in diversi campi d'applicazione è ghjucanu un rolu sempre più impurtante.

Caratteristiche di u produttu

UAssemblea di tubu PTFEhà un pesu più liggeru, una gamma di temperatura più larga (-55 ~ 232 C), una stabilità chimica più alta, resistenza à a corrosione, resistenza à l'invecchiamentu è menu resistenza à u flussu (1/2 à 1/3 di tubu di metallu) cumparatu cù tubi di gomma è soffietti metallichi.In cunfrontu cù u listessu tubu di gomma, hà i vantaghji di una piccula dimensione radiale, una longa vita di serviziu è una alta affidabilità.À u listessu tempu, l'assemblea di tubu PTFE rinforzatu in filu d'acciaio hà assai vantaghji, cum'è l'assorbimentu di vibrazioni, a resistenza à a fatigue di curvatura è cusì.

Ancu l'assemblea di tubi di politetrafluoroetilene hà assai vantaghji citati sopra, hà ancu esigenze più altu per a stallazione.Quandu u raghju di curvatura hè troppu chjucu, pruvucarà u corpu di u tubu à colapsà è formanu danni à u locu di curvatura;in più, a distorsioni di u corpu di u tubu durante a stallazione riducerà ancu l'effettu di rinfurzamentu di a mangue, chì portarà à a diminuzione di a vita di serviziu di u pruduttu è ancu causanu fallimentu.Dunque, in u prucessu di rimpiazzà a manguera di gomma è u soffiu metallicu cù l'assemblea di tubi di politetrafluoroetilene, l'attenzione deve esse pagata à i requisiti di stallazione di i prudutti da dui aspetti di u disignu è l'usu.

Installa raccordi di tubi ptfe

Fittings di tubi PTFE sò spartuti in parechji tippi, differente fittings hannu differente metudi di stallazione, In più, u diametru internu di u tubu deve esse apprupriatu.Se u diametru di u tubu hè troppu chjucu, aumenterà u flussu di u mediu in u pipeline, rende u calore di u sistema, riduce l'efficienza, è pruduce troppu pressione di pressione, chì affettarà u rendiment di tuttu u sistema.I seguenti sò e caratteristiche è l'introduzione di stallazione dettagliata di ogni tipu di connettore:

Metudu di stallazione:

1. Prima di tuttu, a faccia finale di a pipa hè tagliata piatta per assicurà chì a pipa hè in forma di O.Hè megliu à aduprà arnesi spiciali, altrimenti si sbuccà;2.Prima mette a noce in a pipa, è poi inserisci a pipa in a barra di u core di l'articulazione è stringe

Articuli sanitarii:

ghjunti in acciaio inossidabile à liberazione rapida sò chjamati articulazioni sanitarie, articulazioni sanitarie, unioni in acciaio inox, unioni alimentari, etc. Stu tipu di articuli sò fatti di materiale SUS304 impurtatu, 316L, chì ponu risponde à i bisogni di l'alimentu, bevande, latticini, cusmetichi. , è i prudutti biologichi.Requisiti speciali per i farmaceutichi, chimichi fini è diversi media.Stu pruduttu hè statu trasfurmatu da u prucessu di lucidatura high-end, a superficia hè liscia, senza saldatura, è u canali di l'artisanatu hè automaticamente drenatu.A fabricazione implementa strettamente i standard ISO, DIN, IDF, SMS, è GMP Food Sanitation 3A U standard, cuncepitu cù l'ultima precisione dimensionale tridimensionale di l'informatica, risponde à i requisiti alimentari sanitari domestici.

Metudu di stallazione:

1. Preparate a pipa trasfurmata prima è tagliate à a lunghezza chì avete bisognu;2. Mettite a manica in a pipa, è poi mette a pipa nantu à a canna di u core cumuni;3. Dopu chì a pipa hè entrata, mette a manica U tubu hè imbuttatu per copre a pipa;4. Aduprate a macchina per appughjà strettu a manica nantu à l'articulazione.5. L'altru finale di l'articulazione hè ancu crimped like this, è infine i dui articuli sò cunnessi cù un ferrule, è u tubu di l'assemblea sanitarie hè assemblatu;cum'è mostra in a figura seguente:

Raccordi per tubi Ptfe

Tempu di post: 29-Jan-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi