Prublemi cù Hose di Fuel Braided Steel.U megliu tubu di carburante?|Besteflon

U tubu di e vitture hà parechje parti, principarmenti riassunte cum'è: sistema di guida, sistema di frenu di frenu, sistema di climatizazione.Ogni sistema hè necessariu d'avè una bona qualità, pò sustene una certa forza di pressione alta, resistente à a corrosione è altre caratteristiche.

Attualmente, l'E85 o l'etanol hè statu dimustratu per esse un carburante efficiente chì furnisce i valori d'octane necessarii è u putenziale di putenza per l'applicazioni esigenti.Tuttavia, l'additivi cuntenuti in i carburanti muderni ponu indurisce è degradate a maiò parte di i materiali.Questu pò purtà à fughe potenzialmente periculose è pò lascià odori sgradevoli.Una volta chì a linea di carburante degenerata, e particelle di tubi chì anu un rendimentu pocu contaminanu è tappanu l'iniettori è i canali di carburatore, affettendu u rendiment è causendu diversi prublemi.

A megliu suluzione hè una manguera chjamataTubu PFEE.Un tubu di tubu adattatu hè cruciale per u rendiment è a sicurezza di a vittura.Allora chì mangu hè più sicuru è più durable?I seguenti presentanu perchè a manguera PTFE pò esse ideale per a manguera di carburante:

L'alta pressione di a resistenza à a temperatura alta è a resistenza à a corrosione di u tubu PTFE sò u mutivu principale per a ghjente per aduprà cum'è tubu di carburante.U so intervallu di temperatura di u funziunamentu hè -65 ~ + 260, chì ponu risponde à i bisogni di temperatura di diverse vitture o vitture mudificate.È a pressione di u travagliu pò ancu ghjunghje à una altezza incredibile.

I pruprietà chimichi di a manguera PTFE hè u più stabile di qualsiasi plastica, è hè insoluble in quasi ogni solvente, cumpresu l'idrogenu di l'idrogenu, l'acqua reale o a niacina, l'idrossidu di sodiu, perchè pò adattà à tutti i carburanti è senza cambià.

Inoltre, l'eccellente non-viscosità agisce ancu com'è un fattore impurtante in a manguera di carburante, tutte e sustanzi ùn restanu micca cù u tubu PTFE, perchè u carburante hè assai liscia è assai sensibile quandu si principia.

A ligerezza è l'eccellente flessibilità facenu ancu più interessatu in i so ingegneri.

A manguera PTFE pò esse usata cum'è un sustitutu di e parti metalliche, riducendu u pesu da almenu 30 à 50%.Questa funzione furnisce un risparmiu d'energia significativu s'ellu hè aduprata per u muvimentu, u trasportu è l'applicazioni di manipolazione di materiale. U filu d'acciaio inossidabile 304 o 316 d'altu livellu elasticu nantu à u tubu internu PTFE pò aumentà a pressione di travagliu di a manguera è ancu furnisce una flessibilità incredibile à a manguera.

Pudemu ancu riempie di carbone in u tubu PTFE per eliminà e forze elettrostatiche cun un coefficient d'attrito ultra-bassu per ottene u flussu massimu.

Besteflon has specialized in producing PTFE hose more than 16 years. If you are interested in our products, please consult our sales personnel for more detail: sales02@zx-ptfe.com or sales04@zx-ptfe.com

Sapete più nantu à i prudutti BESTEFLON


Tempu di post: 15-novembre-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi