Cumu cunnette un tubu PTFE intrecciatu |BESTEFLON

Cunnette u tubu di frenu in PTFE intrecciatu inossidabile è l'estremità di u tubu AN

Tubu di carburante rivestitu in Ptfe

Passu 1

Imbulighjate a manguera intornu à u cut cù una cinturina di fibra di vetru.Aduprate un cutter o una sega finissima per cutà a manguera à l'angulu drittu.Eliminate a cinta è lavate i fili solti cù una pipa.Burrs nantu à u diametru di a pipa deve esse eliminata cù un cuteddu.Pulite u diametru internu di a manguera.

A volte, una treccia di filu metallicu si apre à una estremità è scende à l'altru.Questu pò esse usatu.Trascinate i dui sockets back to back over the bottom end of the hose collu è mette à circa 3 inch da ogni estremità.Installa u capezzolu di a manguera in a morsa, poi travaglia u foru di a manguera nantu à u capezzolu à u tubu di taglia è aiuta à separà a treccia da u tubu prima di assemblea a manica.

Tubu d'alta pressione in Ptfe

Passu 2

Spingi a manica di cobre à traversu l'estremità di a pipa cù a manu è pressu sottu à a treccia di filu.U posizionamentu di a manica hè cumpletu spinghjendu l'estremità di a manguera nantu à una superficia plana.Inspeccione visualmente a manica per determinà a fine di u tubu contr'à a spalla interna.Inserisci a manica in u tubu spinghjendu u punch cune di testa tonda o mandrinu flared in l'estremità di u tubu PTFE.

Tubu Flexible Ptfe

Passu 3

Mantene l'accessori cù un vise lisu o suave.Lubricate i capezzoli è i fili.I raccordi di tubi d'acciaio standard ponu aduprà lubrificanti di petroleum;raccordi in acciaio inox deve aduprà lubricant molibdenu (per esempiu, tipu Molykote G).In ogni casu, evite l'usu di lubricanti chì cuntenenu cloruri.Spingete a manguera attraversu u capezzolu in un muvimentu di torsione finu à chì hè vicinu à u smusso di u capezzolu.Spingete u socket in avanti è cuminciate à filà u socket nantu à i fili di l'assemblea.

Tubu Ptfe cù treccia in acciaio inox

Passu 4

Stringhje cù una chjave finu à chì a distanza trà l'esagonu internu di a manica ùn supera 1/32 ". In casu di necessariu, stringe ancu l'accessori di l'orologio o aghjustate i cantoni di u socket è l'esagonu. Eseguite testi di pulizia è verificazione sottu duie pressioni operative. È verificate tutte e assemblee.

Quandu si disassemble, prima svitate u vitu è ​​poi sguassate u capezzolu.Toccu nantu à una superficia plana, trascinate u socket da a fine di a manguera.Eliminate u casing cù pinze è scartate.

Nota impurtante: L'accessoriu pò esse sguassatu è reutilizatu almenu una volta;in ogni modu, a fine di a manguera deve esse inspeccionata currettamente per i segni di torsione, danni di filu è colapsu.Una nova manica deve esse usata ogni volta chì una estremità di a manguera hè usata.

Cunnette u tubu di carburante/oliu in PTFE intrecciatu in acciaio inox è l'estremità di u tubu AN

Sè vo site abituatu à usà e maniche tradiziunali rosse è blu cù tubi intrecciati in acciaio inox rivestiti di gomma, a prima cosa chì pudete avvistà hè chì u collar d'argentu nantu à questi accessori scorrirà in u corpu neru.

Questu hè normale!

A cuntrariu di quelli estremità di i tubi antichi, e duie parti di sti estremità di i tubi ùn ponu esse avvitate.In fatti, ùn toccanu micca finu à chì l'assemblea hè quasi cumpleta.

U disignu di u collu d'argentu hè un tubu di forma ligeramente loose.Da veramente solu vi dà un passu finale di stringhje in esadecimale.A parte interna nera s'infilarà veramente in u rivestimentu PTFE rigidu mentre l'installate.(Tecnicamente, u collu d'argentu hè ancu designatu per mantene a manguera strettamente à a parte interna, ma quandu u mette nantu à a manguera per a prima volta, si alluntarà).

Raccordi per tubi di carburante Ptfe

Passu 1

Aduprate un cutter o una sega finissima per cutà a manguera à l'angulu drittu.Per minimizzà u sonu di u cornu intrecciatu, ventu u tubu intrecciatu in aramide 910 cù una cinta di pittore blu di viscosità bassa, o ventu u tubu intrecciatu in acciaio inox 811 cù una cinghia di fibra di vetru.Ùn sguassate micca a cinta finu à chì site prontu à passà à u passu 2.

Tubu in Ptfe in acciaio inox

Passu 2

Eliminate a cinta, è poi inserisci rapidamente a manguera in u socket.Inserite a manguera cù un muvimentu di rotazione, è alimentate u cinturione intrecciatu mentre rotate a manguera.Queste estremità di tubi facili da installà ùn necessitanu micca strumenti Koul.

Tubu in acciaio inox Ptfe

Passu 3

Clamp the hose fittings cun un vise lisu o suave, è lubricate i filamenti cù oliu ligeru

Tubu intrecciatu in acciaio Ptfe

Passu 4

Quandu girate a manguera, spinghje a manguera fermamente nantu à i fili.Mantene à vultà a manguera finu à chì i primi trè o quattru fili sò impegnati.

Tubu d'aria in Ptfe

Passu 5

Stringhje u socket cù una chjave.Cuntinuà à vultà u socket finu à u fondu di u filu.Nota impurtante: Quandu u socket righjunghji u fondu di u filu, cuntinueghja à turnà duie volte.

https://www.besteflon.com/ptfe-hose-assembly/

Passu 6

Pulite l'assemblea bè.Eseguite e teste di verificazione sottu duie pressioni operative è inspeccione attentamente tutte e assemblee.

Semu u fabricatore prufessiunale diTubu intrecciatu in PTFE, è i nostriUn tubu PTFE intrecciatu range is from AN3 to AN20, also available for the outer options of PVC/PU/PA coated, Dacron/Nylon/Aramid braided and etc. If you have any inquiry, please freely contact us   sales02@zx-ptfe.com

Ricerche relative à ptfe hose:


Tempu di Postu: 22-Jan-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi