Hè bè d'utilizà l'estremità barb in un tubu PTFE intrecciatu in acciaio

A ghjente pò dumandà s'ellu hè bè di attachete un tubu di carburante in PTFE intrecciatu in acciaio à una punta di punta cù una pinza standard in un sistema di carburante di carbu di bassa pressione.

U Populu pò vulete cambià fora tutti i tubi di carburante intrecciati azzaru cù quelli di PTFE, è avè estremità di barb fitting un coppiu di lochi, è vaginendu s'ellu hà da travaglià?

PTFE hè una grande scelta per i sistemi di carburante, ma duvete aduprà raccordi AN riutilizzabili o crimpati.Pudete cuntrollà i cumenti sottu per sti dui tipi di fini di raccordi:

1、L'estremità di u tubu rotante riutilizzabile in PTFE hè faciule d'installà è faciule d'utilizazione, chì usa un sistema di dui parti per mantene a tubu in u locu.Cù un disignu di compressione speciale, pò esse riutilizatu senza dannu l'articulazione, è a guida di l'articulazione filettata pò prevene danni à u tubu internu.UConnettore di tubu PTFEhè meccanicamente clampatu nantu à u nucleu di u tubu PTFE per furnisce u più grande sigillo pussibule, è a piastra esterna in acciaio inox hè chjappata separatamente per ottene a forza di mantene a più grande pussibule.Sò ligeramente più pesanti, ma dichjaranu chì anu un metudu di serratura più sicura chì i serrature push.

ptfe Raccordi per tubi crimpati

2 、 I raccordi di tubi crimpati sò generalmente usati in strutture.Custruiscenu assai manichi perchè esige una pressa idraulica è un moldu specificu per crimpà bè u collu à a fine di a manguera.Queste macchine è stampi sò spessu caru, perchè ùn vi vede micca individui o flotte chjuche chì l'utilizanu.A manguera crimpata precisa un novu collar di crimpatu per esse riutilizatu, ma hè cunsideratu l'accessori più forte è affidabile se crimpatu currettamente.

AN-fittings-ends

Besteflon furnisce stainless steel braided PTFE fuel hoses with reusable AN fittings ends, or crimped fittings ends in most common sizes of AN6, AN8, AN10. Any inquiries or questions about this, freely contact our sales team at sales02@zx-ptfe.com


Tempu di Postu: Nov-06-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi