Manutenzione di rutina di i tubi PTFE |Besteflon

L'operatori spessu ponenu a vista nantu à e facilità, è oscureTubi in PTFEspessu ùn riceve micca l'attenzione ch'elli meritanu.A maiò parte di e facilità di fabricazione anu codici è pulitiche in quantu à i tubi è i raccordi, ma u mantenimentu di rutina di i tubi hè abitualmente ignoratu.

Questa tendenza hè preoccupante, è hè impurtante piglià in seriu e fughe di tubi in a vostra facilità.Se u tubu di PTFE falla, i sustanzi periculosi filtrati ponu causà accidenti di ferite persunale, è ancu portanu à una riduzzione di l'efficienza di a produzzione o ancu à un downtime, aumentendu i costi operativi.Per esempiu, a cunnessione pò esse sbagliata durante l'assemblea, o i tubi ùn ponu micca esse cunnessi bè cù l'applicazione.Inoltre, ancu cù i paràmetri curretti è a selezzione di materiale, i tubi sò spessu sguassati cù u tempu.Per quessa, l'ispezione regulare è a sostituzione di tubi usurati o dannighjati ponu riduce i tempi di inattività, risparmià soldi è assicurà un ambiente di travagliu sicuru.

Dunque, cumu superà a fuga hè un compitu inevitabbile per ogni utilizatore.In risposta à questi prublemi, avemu i seguenti cunsiglii:

1.Correctly match hose to application

Quandu selezziunate a manguera curretta, cunzidira parechji aspetti per assicurà chì a manguera hè adattata à a so applicazione prevista.

Tubi PTFE - Questu hè di solitu aduprate tubi PTFE puri 100%, u so intervallu di temperatura di travagliu hè -65 gradi ~ + 260 gradi, stu tipu di tubu hè principalmente utilizatu in strutture à alta temperatura è bassa pressione.Perchè stu tubu ùn pò micca sustiniri troppu pressione.Se u tubu hè curvatu durante l'operazione è a temperatura di travagliu supera a gamma standard, a prestazione di a manguera deve esse pruvata o rimpiazzata in u tempu.

Tubu PTFE - Stu tipu di tubu hè fattu da un tubu internu di PTFE vergine 100% è intrecciatu cù una sola o più strati di treccia di filu d'acciaio SS 304/316 o treccia di fibra.U scopu di sta struttura hè di migliurà u cuntrollu di pressione è di mantene a flessibilità, hè principalmente utilizata in strutture di alta pressione o ultra-alta pressione è alta temperatura.Quandu cuntrollà u rinfurzamentu, U raghju di curvatura è a "forza di curvatura" di a mangue deve esse cunsideratu.I strati più grossi o multipli aumenteranu a valutazione di pressione di a manguera, ma prubabilmente risulterà in una manguera più rigida, menu flexible, chì ùn funziona micca bè in applicazioni dinamiche.

Coating - Coating hè a capa più esterna (di solitu silicone, poliuretanu o gomma) chì prutegge u sustrato, u persunale è l'equipaggiu circundante.Assicuratevi chì a vostra cupertura pò sustene l'interferenza esterna, perchè questu hè a prima linea di difesa di a manguera.

End Connections - U rendiment di una manguera hè largamente dipendente da l'expertise di u fabricatore in l'assemblea di a manguera.Quandu si assembla una manguera, hè imperativu di seguità ogni passu di u prucessu di assemblea, utilizendu un equipamentu di crimping prufessiunali cumplettamente automatizatu per cunnette e cunnessione finale currette à u tubu è a prova di pressione.

2.Proper hose routing

Per installazioni di tubi in diverse applicazioni, sò generalmente utilizati tubi di lunghezza è specificazioni adatti.Se a manguera hè troppu longa, piglià un spaziu innecessariu, fretendu a manguera cù sè stessu o a macchina, è accelerà l'usura.In alternativa, a manguera pò esse troppu corta è troppu stretta trà dui punti.In questu casu, l'espansione termale, i cambiamenti in a pressione di u sistema, o un ligeru muvimentu di u puntu di cunnessione pò causà fuga à a terminazione.A lunghezza propria di a manguera avarà abbastanza slack per allughjà u muvimentu di u puntu di cunnessione, ma micca abbastanza per permette l'attrito, l'interferenza o l'inclinazione.Pruvate ancu micca di curvarle in u tubu, à quale puntu duvete aduprà un fitting in un angulu adattatu.

3. Cundizioni per almacenà i tubi:

1. Mantene i tubi in una cundizione pulita è secca à una temperatura constante, mette in pianu, ma ùn impilate micca i tubi troppu è impediscenu l'esposizione UV / sole.

2. Mettite tappi nantu à i dui estremità di a manguera per prevene a contaminazione è impediscenu a polvera, i detriti è l'insetti chì entranu in a manguera.

I tubi sò una manera còmuda è rapida di cunnetta dui punti in un sistema fluidu, ma assicuratevi di piglià i passi necessarii per assicurà a sicurità è evità i tempi di inattività costosi.Sè vo avete qualchì quistione tecnica, per piacè cuntattate uBetsefloncentru di vendita è serviziu, è vi daremu cunsiglii prufessiunali.

Cumprà u tubu PTFE ghjustu ùn hè micca solu di sceglie diverse specificazioni per diverse applicazioni.Più à sceglie un fabricatore affidabile.Besteflon Fluorine plastic Industry Co., Ltd hè specializatu in a produzzione di tubi è tubi PTFE di alta qualità per 15 anni.In casu di dumande è bisogni, per piacè cunsultateci per più cunsiglii prufessiunali.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 01-09-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi