Tubu PTFE resistente à alta temperatura per stampante 3D

Cosa hè PTFE?

PTFE cumunimenti cunnisciutu cum'è "re di plastica", hè un polimeru polimeru fattu di tetrafluoroethylene cum'è monomeru.Hè statu scupertu da u duttore Roy Plunkett in u 1938. Forse vi sentite sempre strana à sta sustanza, ma vi ricordate di a padella antiaderente chì avemu usatu?A padedda non-stick hè chjapputu un revestimentu PTFE nantu à a superficia di a padedda, perchè l'alimentu ùn si ferma micca à u fondu di a padedda, chì riflette a resistenza d'alta temperatura di u PTFE è e caratteristiche di lubricazione alta.Oghje, a materia prima in polvere di PTFE sò fatte in prudutti di diverse forme, cum'è tubi PTFE, film sottili PTFE, bars PTFE è piastre PTFE, chì sò tutti usati in diversi campi.In seguitu, discutemu l'applicazione di i tubi PTFE in i dispositi stampatori 3D.

Hè PTFE Tossicu?

U tema di se u PTFE hè tossicu hè cuntruversu è u PTFE hè veramente micca tossicu.

Ma quandu u PFOA (Acidu Perfluorooctanoic) hè statu aghjuntu prima à l'ingredienti PTFE, a tossina hè stata liberata quandu s'utilice à alte temperature.PFOA hè difficiuli di degradà da l'ambienti, è pò entre in l'omu è altri organismi attraversu l'uggetti fisichi, l'aria è l'acqua, è cù u tempu pò purtà à i tassi di fertilità più bassi è altre malatie di u sistema immune.Ma avà u PFOA hè statu pruibitu da l'autorità per aghjunghje à l'ingredienti PTFE.Tutti i nostri rapporti di teste di materia prima indicanu ancu nisun cumpunente PFOA.

Perchè e stampanti 3D utilizanu tubi PTFE?

Cù u rapidu sviluppu di The Times, a stampante 3D hè una tecnulugia di furmazione rapida, cunnisciuta ancu com'è fabricazione additiva.Hè un prucessu di cunnessione o di curazione di materiali sottu u cuntrollu di l'urdinatore per pruduce l'uggetti tridimensionali, generalmente aduprendu molécule di liquidu o particelle di polveri per fusione inseme è infine custruisce l'uggetti strata per strata.At prisente, 3D stampa ticnoluggìa dâ stampa hè giniralmenti cumpresi: lu mètudu depositu fusione, comu l 'usu di materiali di metallu termoplastic, cumuna sistemu cristallu, a so vitezza muffa hè lentu, è a fluidità di fusione materiale hè megliu;

Tuttavia, l'imprese 3D anu un legatu storicu di u mal di testa, faciule da plug!Ancu s'è u tassu di fallimentu di a stampante 3D hè bassu, una volta chì si verifica, ùn hà micca solu affettà a qualità di stampa, ma ancu perde u tempu è materiali di stampa, è ancu dannu a macchina.Parechje persone suspettate chì u tubu di a gola era troppu caldu perchè era fattu di un additivu.Perchè i materiali di qualità ingegneria necessitanu una temperatura continua alta, i requisiti per i cumpunenti sò assai alti.Dunque, a stampante 3D usa un tubu PTFE cum'è u tubu di alimentazione.Parechje materie prime anu da esse trasportate à u capu di l'impresora in u statu di fusione, è u tubu di trasportu deve risponde à i bisogni di u spaziu di l'impresora, cusì avà parechji pruduttori cambianu à u tubu di drago di fluoru di ferru integratu, drago di fluoru di ferru è in acciaio inox. a conductività termale hè bassu, pò riduce in modu efficace a temperatura di u tubu di a gola, cù u tubu di drago fluoru di ferru, u tassu di fallimentu di pluging hè significativamente ridottu assai.Allora questu hè a megliu scelta per stampanti 3D.

Questa hè una introduzione generale di e caratteristiche principali di i tubi PTFE:

1. Non-adhesive: Hè inerte, è quasi tutte e sustanzi ùn sò micca ligati à questu.

2. Resistenza à u calore: ferroflurone hà una resistenza di calore eccellente.U travagliu generale pò esse usatu in continuu trà 240 ℃ è 260 ℃.Resistenza à a temperatura di pocu tempu à 300 ℃ cù un puntu di fusione di 327 ℃.

3. Lubrication: PTFE hà un coefficient friction bassu.U coefficient d'attrito cambia quandu a carica scorre, ma u valore hè solu trà 0,04 è 0,15.

4. Resistenza à u clima: senza invechje, è una vita megliu micca invechja in plastica.

5. Non-tossicu: in l'ambiente normale in 300 ℃, hà inerzia fisiologica è pò esse usatu per l'equipaggiu medicale è alimentari.

Cumprà u tubu PTFE ghjustu ùn hè micca solu di sceglie diverse specificazioni per diverse applicazioni.Più à sceglie un fabricatore affidabile.Besteflon Fluorine plastic Industry Co., Ltd hè specializatu in a produzzione di tubi è tubi PTFE di alta qualità per 15 anni.In casu di dumande è bisogni, per piacè cunsultateci per più cunsiglii prufessiunali.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Articuli cunnessi


Tempu di Postu: Aug-27-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi