Hè u tubu PTFE Flexible?|BESTEFLON

Polytetrafluoroethylene (politetrafluoroethylene) hè probabilmente u fluoropolimeru più utilizatu perchè hà parechje caratteristiche chì facenu un materiale ideale per una larga gamma di applicazioni.Hè più flexibule di l'altri tubi simili è pò resiste à quasi tutti i chimichi industriali

U intervallu di temperatura hè di circa -330 ° F à 500 ° F, chì furnisce u più largu intervallu di temperatura trà i fluoropolimeri.Inoltre, hà eccellenti proprietà elettriche è bassa permeabilità magnetica.U tubu Ptfe hè u tubu di laboratoriu più utilizatu è l'applicazioni induve a resistenza chimica è a purità sò essenziali.PTFEhà un coefficient di attritu assai bassu è hè unu di i sustanzi più "slip" cunnisciuti

Features:

100% resina PTFE pura

Rispetto a FEP, PFA, HP PFA, UHP PFA, ETFE, ECTFE, i tubi fluoropolimeri più flessibili

Chimicamente inerte, resistente à quasi tutti i chimichi industriali è solventi

Ampia gamma di temperatura

Bassa penetrazione

Superficie liscia antiaderente

Coefficient di attritu più bassu

Eccellente prestazione elettrica

Non-infiammabile

Non tossicu

Applicazioni:

laboratoriu

Prucessu chimicu

Equipamentu di analisi è prucessu

Monitoraghju di emissioni

Temperature bassu

alta temperatura

Elettricità

ozone

A struttura di molécule PTFE

Polytetrafluoroethylene (PTFE) hè fattu da a polimerizazione di parechje molécule di tetrafluoroethylene.

Fornitori di tubi Ptfe

Stu schema PTFE simplice ùn mostra micca a struttura tridimensionale di a molécula.In u polietilene moleculare più simplice, a spina di carbonu di a molécula hè cunnessa solu da l'atomi di l'idrogenu, è sta catena hè assai flexible - ùn hè certamente micca una molécula lineale.

Tuttavia, in polytetrafluoroethylene, l'atomu di fluoru in un gruppu CF2 hè abbastanza grande per interferiscenu cù l'atomu di fluoru in u gruppu adiacente.Avete da ricurdà chì ogni atomu di fluoru hà 3 pariglii di elettroni solitari chì spuntanu

L'effettu di questu hè di suppressione a rotazione di u ligame unicu carbonu-carbonu.L'atomi di fluoru tendenu à esse disposti per esse u più luntanu pussibule da l'atomi di fluoru adiacenti.A rotazione tende à implicà scontri di coppia solitaria trà l'atomi di fluoru nantu à l'atomi di carbone adiacenti - chì rende a rotazione energicamente sfavorevule.

A forza repulsiva chjude a molécula in una forma di bastone, è l'atomi di fluoru sò disposti in una spirale assai gentile - l'atomi di fluoru sò disposti in una spirale intornu à a spina di carbone.Queste strisce di piombo seranu strette inseme cum'è matite longu è sottili in una scatula

Stu accordu di cuntattu strettu hà una influenza impurtante nantu à e forze intermolecular, cum'è vi vede

Forze intermoleculari è u puntu di fusione di PTFE

U puntu di fusione di polytetrafluoroethylene hè citatu à 327 ° C.Questu hè abbastanza altu per questu polimeru, cusì ci deve esse forze considerable di van der Waals trà e molécule

Perchè a ghjente dice chì e forze di van der Waals in PTFE sò debuli?

A forza di dispersione di van der Waals hè causata da i dipoli fluttuanti temporali generati quandu l'elettroni in a molécula si movenu.Perchè a molécula di PTFE hè grande, avete aspittatu una grande forza di dispersione perchè ci sò assai elettroni chì ponu spustà.

A situazione generale hè chì più grande a molécula, più grande u putere di dispersione

Tuttavia, PTFE hà un prublema.U fluoru hè assai electronegativu.Tende à unisce l'elettroni in u ligame di carbonu-fluoru strettamente inseme, cusì strettu chì l'elettroni ùn ponu micca move cum'è pensate.Descrivemu u ligame di carbone-fluoru cum'è ùn hà micca forte polarizazione

E forze di Van der Waals includenu ancu interazzioni dipolo-dipolu.Ma in polytetrafluoroethylene (PTFE), ogni molécula hè circundatu da una capa di atomi di fluoru ligeramente caricati negativamente.In questu casu, l'unica interazzione pussibule trà e molécule hè a repulsione mutuale!

Allora a forza di dispersione hè più debule di ciò chì pensate, è l'interazzione dipolu-dipolu pruvucarà repulsione.No wonder people say that the van der Waals force in PTFE hè assai debule.Ùn averete micca veramente a forza repulsiva, perchè l'influenza di a forza di dispersione hè più grande di quella di l'interazzione dipolu-dipolu, ma l'effettu netu hè chì a forza di van der Waals tende à debbuli.

Ma PTFE hà un puntu di fusione assai altu, cusì a forza chì mantene e molécule inseme deve esse assai forte.

Cumu PTFE pò avè un altu puntu di fusione?

PTFE hè assai cristallina, in questu sensu ci hè una grande zona, e molécule sò in un arrange assai regulare.Ricurdativi, e molécule PTFE ponu esse pensate cum'è bastoni allungati.Questi poli seranu strettamente raggruppati

Questu significa chì, ancu s'è a molécula di ptfe ùn pò micca pruduce dipoli temporanei veramente grandi, i dipoli ponu esse utilizati assai efficace.

Allora sò e forze di van der Waals in PTFE debuli o forti?

Pensu chì pudete esse ghjustu tramindui !Sì i catene di polytetrafluoroethylene (PTFE) sò disposti in tale manera chì ùn ci hè micca un cuntattu troppu strettu trà e catene, a forza trà elli serà assai debule è u puntu di fusione serà assai bassu.

Ma in u mondu reale, e molécule sò in cuntattu strettu.E forze di Van der Waals pò esse micca cusì putenti cum'è ponu esse, ma a struttura di PTFE significa chì sentenu u più grande effettu, pruducendu ligami intermoleculari forti è punti di fusione elevati.

Questu hè in cuntrastu cù altre forze, cum'è a forza di interazzione dipole-dipole, chì hè ridutta solu da 23 volte, o duie volte a distanza hè ridutta da 8 volte.

Dunque, l'imballu strettu di molécule in forma di bastone in PTFE maximizeghja l'efficacità di a dispersione

E proprietà anti-aderenti

Hè per quessa chì l'acqua è l'oliu ùn si attaccanu micca à a superficia di PTFE, è perchè pudete fritte l'ova in una padedda rivestita di PTFE senza aderisce à a padedda.

Avete bisognu di cunsiderà quale forze puderanu riparà altre molécule nantu à a superficiaPTFE.Puderia include qualchì tipu di ligame chimicu, forza di van der Waals o ligame d'idrogenu

Legamentu chimicu

U ligame di carbonu-fluoru hè assai forte, è hè impussibile per qualsiasi altre molécule per ghjunghje à a catena di carbone per causà ogni reazzione di sustituzzioni.Hè impussibile chì un ligame chimicu si faci

forze di van der Waals

Avemu vistu chì a forza di van der Waals in PTFE ùn hè micca assai forte, è solu farà chì PTFE hà un altu puntu di fusione, perchè e molécule sò cusì vicinu chì anu un cuntattu assai efficace.

Ma hè diversu per altre molécule vicinu à a superficia di PTFE.Molécule relativamente chjuche (cum'è molécule d'acqua o molécule d'oliu) anu solu una piccula quantità di cuntattu cù a superficia, è solu una piccula quantità di attrazione di van der Waals serà generata.

Una grande molécula (cum'è una proteina) ùn serà micca in forma di bastone, perchè ùn ci hè micca abbastanza cuntattu efficace trà ellu è a superficia per superà a tendenza di polarizazione bassa di PTFE.

In ogni modu, a forza di van der Waals trà a superficia di u PTFE è e cose circundante hè chjuca è inefficace.

Ligami d'idrogenu

I molécule di PTFE nantu à a superficia sò completamente imbulighjate da l'atomi di fluoru.Questi atomi di fluoru sò assai elettronegativi, cusì tutti portanu un certu gradu di carica negativa.Ogni fluoru hà ancu 3 coppie di elettroni solitari protruding

Quessi sò e cundizioni necessarii per a furmazione di ligami di l'idrogenu, cum'è u paru solitariu nantu à u fluoru è l'atomu di l'idrogenu in l'acqua.Ma questu ovviamente ùn succede micca, altrimenti ci sarà una forte attrazione trà e molécule di PTFE è di l'acqua, è l'acqua si ferma à u PTFE.

Riassuntu

Ùn ci hè micca un modu efficau per l'altre molécule per attachete cù successu à a superficia di PTFE, cusì hà una superficia non-stick.

U bassu attritu

U coefficient di attritu di PTFE hè assai bassu.Questu significa chì, sè vo avete una superficia rivestita di ptfe, altre cose facilmente slip nantu à questu.

Quì sottu hè un riassuntu rapidu di ciò chì succede.Questu vene da un documentu di u 1992 intitulatu "Friction and Wear of Polytetrafluoroethylene".

À l'iniziu di u sliding, a superficia di PTFE si rompe è a massa hè trasferita in ogni locu sliding.Questu significa chì a superficia di PTFE s'userà.

Quandu u sliding cuntinueghja, i blocchi si sviluppanu in filmi sottili.

À u listessu tempu, a superficia di u PTFE hè tiratu fora per furmà una strata organizata.

E duie superfici in cuntattu anu avà molécule PTFE ben organizate chì ponu scorri l'una nantu à l'altru

U sopra hè l'intruduzioni di polytetrafluoroethylene, polytetrafluoroethylene pò esse fattu in una varietà di prudutti, simu specializati in a fabricazione di tubi ptfe 、i produttori di tubi ptfe, Benvenuti à cumunicà cun noi

Ricerche relative à ptfe hose:


Tempu di Postu: May-05-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi