How to cut the PTFE tubing |BESTEFLON

一、Sfondu di l'industria

Cume diverse industrii s'appoghjanu nantu à i tubi PTFE à un gradu più altu, a quantità di tubi PTFE hè ancu aumentata bruscamente.I tubi PTFE sò articuli cumuni in i stabilimenti di fabricazione è l'attellu meccanicu, è sò sempre esistiti in l'industria alimentaria, agricultura, pesca, custruzzione, ingegneria, elettronica, automobile è chimica.U tubu PTFE hè fattu di materiale 100% puro, utilizatu principarmenti per a trasmissione di liquidu è gasu in vari equipaghji.Per via di e so boni proprietà chimichi.Funzioni cum'è a resistenza à a temperatura è a pressione alta, anti-corrosione è anti-invechjamentu, è una longa vita di serviziu sò state messe in una larga gamma di applicazioni.

In u prucessu di trasfurmazioni di ogni ghjornu, i tubi sò spessu bisognu à esse tagliati.Diversi prucessi anu diverse esigenze di taglio

Quì sottu, vi presentà parechji metudi di taglio:

二、 Panoramica di u tagliu di tubu PTFE

In u campu di a pruduzzione di mangue, per facilità a produzzione, u almacenamentu è u trasportu, a durata di a manguera hè relativamente longa durante a produzzione, ma hè qualchì volta necessariu di cutà a manguera à una lunghezza fissa durante l'usu.In u prucessu di trasfurmazioni miccanicu, i metudi cumuni ditaglio tubu PTFE include taglio manuale, taglio semi-automaticu è taglio CNC

taglio manuale:

U tagliu manuali hè flessibile è cunvene, ma u tagliu manuali hà una qualità scarsa, grandi errori dimensionali, grandi rifiuti di materiale, grande carichi di travagliu di trasfurmazioni di seguitu, cundizioni di travagliu duri è bassa efficienza di produzzione.

taglio semi-automaticu:

Trà e macchine di taglio semi-automatica, a macchina di taglio di prufilu hà una qualità megliu di taglio di pezzi.Perchè usa una fustella di taglio, ùn hè micca adattatu per un pezzu unicu, un picculu batch è un tagliu à grande scala.Ancu s'è l'altri tipi di macchine di taglio semi-automatica riducenu l'intensità di u travagliu di i travagliadori, e so funzioni sò simplici è sò adattati solu per taglià alcune parti più regulare.Comparatu cù i metudi di taglio manuale è semi-automaticu

Taglio CNC:

U taglio CNC pò migliurà efficacemente l'efficienza è a qualità di taglio di u tagliu di tubu PTFE, è riduce l'intensità di u travagliu di l'operatore.

三、Tippu di lama di sega per tagliatrice PTFE

Pudete aduprà una serra di banda o una serra circular per cutà u plasticu, secondu a forma di u materiale.In generale, quandu si tratta di plastica, l'uttellu genera calore è pò causà danni à u materiale.Per quessa, a lama di sega adattata deve esse sceltu secondu a forma specifica è u materiale.

Sega a nastro:

Hè più adattatu per taglià bars tondi è tubi.Hè cunsigliatu d'utilizà una cunea di supportu, è deve esse usata una lama di sega affilata è appiccicata.

Vantaggi: 1. Bon rimozione chip.2. Evite un attritu altu è l'accumulazione di calore eccessivu trà a lama di serra è u materiale.3. Evite u bloccu di a lama di sega

Sega circolare:

Hè principarmenti adattatu per u tagliu drittu di i piatti.Sottu a putenza curretta, a sega circular pò esse usata per u tagliu in linea dritta di platti cù un grossu di 100 mm.A lama di a sega deve esse fatta di metallu induritu, cù una velocità di alimentazione abbastanza alta è una compensazione adatta

四、Nota per u tagliu

1. Se u metudu di serratura hè utilizatu, l'estremità posteriore di u tubu di plastica serà assai aspra dopu a serratura.À u listessu tempu, a qualità di a superficia finale dopu a macinazione ùn hè micca bè per via di a durezza è a viscosità di a manguera;s'è u metudu di taglio hè usatu, u taglio In u prucessu, u tubu PTFE hè squashed è cut off, accussì a superficia finita rounded ùn hè piatta è irregulari in forma, è ùn pò scuntrà i bisogni di qualità supiriuri;è a lama d'acciaio hè un modu più pulitu è ​​​​più efficau per cutà a mangue.

2. Un fattore spessu trascuratu hè l'impurtanza di cutting tubing PTFE currettamente.Ottene un tagliu quadru pulitu è ​​perfettu hè assai impurtante, soprattuttu in a parte cunnessa à u dispusitivu.I porti tagliati male ponu causà prublemi di fuga.Inoltre, ùn aduprate micca forbici per cutà u tubu PTFE, perchè in più di ùn pruduce una incisione pulita, u tubu hè di solitu sfracicatu durante u prucessu di taglio.Questu pruvucarà chì l'estremità tagliate perdenu a rotondità è intruduce punti di attritu, chì limita u rendiment di u tubu PTFE.

3. Una altra scelta più cumuna hè di utilizà una lama sharp o cutter, ma ancu s'è u tagliu hè pulitu, hè difficiule d'ottene un tagliu quadru.Stu ci vole à sceglie un taglio tubu PTFE adattatu à aiutà vi risolviri stu prublema.Per ottene un tagliu quadru pulitu è ​​perfettu.

4. Quandu u tagliu, per via di l'estensione di a manguera, a faccia finale hè inclinata è a lunghezza di a manguera hè tagliata cù un grande errore, chì deve esse riprocessatu.À questu tempu, hè necessariu di sceglie una macchina di taglio di tubu cù alta efficienza di produzzione.Stu pò rende a lunghezza di u tubu tagliatu uniformi, a faccia di taglio finale di u tubu di gomma pulita, u cutter hà una longa vita di serviziu, è ùn hè micca faciule fà chì u cuteddu clamp.

Ricerche relative à u tubu PTFE:


Tempu di Postu: 23-Jan-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi