Cosa hè ptfe lined hose |BESTEFLON

In l'ultimi anni, u politetrafluoroetilene (Teflon) hè un tipu di prudutti antifouling è anti fouling per l'energia elettrica è l'industria petrochimica.Tuttavia, i seguenti prublemi deve esse pagatu una attenzione particulari à quandu uRivestitu in PTFEtubua linea hè saldata, altrimenti a vita di serviziu è a sicurità di u pipeline di PTFE sarà affettata.

1. Quandu si pulisce l'attrezzatura di l'assemblea, hè strettamente pruibitu di dannighjà u metallu di basa.Hè pruibitu di chjappà arcu nantu à u metallu di basa durante a saldatura.

2. In a parti di filettatura di fillet, l'altezza di fillet saldatura serà più grande di 5mm, l'angolo di prughjezzione serà più grande o uguale à 3mm, è l'angolo internu serà più grande o uguale à 10mm.

3. Quandu a saldatura di a cunchiglia di PTFE, hè megliu aduttà u metudu di saldatura di a saldatura di doppia faccia.Questu hè bisognu di u livellu tecnicu di i nostri travagliadori, a saldatura deve esse pianu (transizione liscia o liscia), senza pori, saldatura di saldatura è fenomenu di inclusione di scorie, è l'altezza di a saldatura ùn deve esse più grande di 2mm.Dopu à a saldatura, i spruzzi causati da a saldatura sò completamente eliminati.

4. A saldatura cuntinuu deve esse aduttatu in a saldatura di u tubu di PTFE, è a cucitura di saldatura ùn deve micca cracke o undercut continuu.Ricerche correlate:tubu in PTFE intrecciatu, Tubu cunvoluted PTFE

https://b910.goodao.net/ptfe-smooth-bore-hose/

Polytetrafluoroethylene (PTFE) hè unu di i nomi cumuni di polytetrafluoroethylene.U tubu PTFE hè utilizatu in un tubu d'acciaio inossidabile, cusì a vita di serviziu di u tubu hè assai più longa di u tubu di gomma o di un tubu di gomma impannillatu in acciaio inox.Havi assai vantaghji nantu à i prudutti di gomma.

Classe I: raccordi per tubi dritti rivestiti in PTFE

Cunnisciuta cum'è pipa di liner loose.In stu prucessu, PTFE veni usatu pi girari lu bar.Hè adattatu per a pipeline di trasportu di pressione normale è di pressione pusitiva (cum'è trè pipeline di trattamentu di rifiuti, etc.), è ùn deve esse usata per u pipeline cù carica (cum'è l'entrata è l'output di a pompa è u pipeline chì pò pruduce pressione negativa). per goccia o raffreddamento brusco).

Specificazione di diametru: dn25-500mm

Temperature di serviziu: - 40-180oc

Pressione di serviziu: 1.6Mpa

Classe II: raccordi dritti per tubi e tubi in PTFE

Hè cumunimenti cunnisciuta cum'è un tubu di rivestimentu strettu impannillatu cù filu d'acciaio.

Prucessu di fabricazione: prima, parechji strati di film PTFE sò feriti nantu à u moldu, dopu u filu d'acciaio (Ø 0.5-1mm) hè avvoltu in spirale nantu à a film PTFE, è dopu parechji strati di film sottile PTFE sò feriti à l'esterno di l'acciaio. filu, è infine impannillatu in u furnace per furmà.U muru internu di pipa allineata PTFE fatta da stu prucessu hè liscia, è u muru esternu hè spirale ondulatu per via di u voluminu è a forza elastica di u filu d'acciaio.

U spaziu trà u muru esternu di pipa PTFE è u muru internu di pipa d'acciaio hè pienu di resina (senza aria residuale).A resina di riempimentu pò esse strettamente ligata à u tubu d'acciaio.À u listessu tempu, pò esse strettu in u muru esternu di liner PTFE spirale.Dopu a curazione di a resina piena, si forma l'ondulazione spirale chì hè oclusa cù l'ondulazione di u muru esternu di u forru.Sta struttura hè simile à a cumminazzioni di nut è bolt.Da una banda, pò limità in modu efficace è cumpensà l'espansione termale è a cuntrazione di u friddu di u forru di PTFE;per d 'altra banda, a rigidità di u filu d'acciaio pò migliurà significativamente a resistenza di a pressione negativa di u forru PTFE.

Specificazione di diamitru: dn25-200 mm

Temperature di travagliu: - 50-180 °C

Pressione di travagliu: 0.5-1.6mpa

U terzu tipu: PTFE push (squeeze) pipe strettu allineatu cù pipa dritta

Cunnisciuta cum'è pipa dritta di spinta (squeeze), hè largamente usata in i paesi sviluppati in l'anni 1990.

Prucessu di fabricazione: prima, u polu di PTFE impurtatu hè utilizatu per spinghje (estrusione) u tubu, è dopu hè furzatu in u tubu d'acciaio senza saldatura (u diametru esternu di u liner hè un pocu più grande di u diametru internu di u tubu d'acciaio da 1,5-). 2 mm) per furmà un rivestimentu strettu senza saldatura.Per eliminà a prissioni, si mette in u furnace è riscalda à 180oC per u trattamentu di a temperatura constante, perchè pò esse usatu in a temperatura sottu 180oC.À u listessu tempu, spinghje (squeeze) l'arbulu di a pipa

A forza di tensione hè ovviamente megliu cà quella di u tubu ferita.U pipeline hà una resistenza ideale à a pressione pusitiva è negativa.

Differenza trà PTFE lining è gomma gomma

U tetrafluoroetilene di u rivestimentu hè fattu di a resistenza à a corrosione di u fluoru, a resistenza à l'alta temperatura, a resistenza forte à l'acidu è l'alkali, una eccellente aderenza, una longa vita di serviziu è una forte resistenza à a penetrazione.Tuttu u tetrafluoroethylene spraying hè un travagliu high-tech, chì sò i so flussi di prucessu?1. Prima di spraying, a superficia deve esse sandblasted and roughened, è una capa di prima speciale hè spruzzata.2. Allora u polu fluoroplasticu hè incaricatu da l'equipaggiu elettrostaticu d'alta tensione, è adsorbutu in modu uniforme nantu à a superficia di u travagliu sottu à l'azzione di u campu elettricu.3. Dopu à coccia à alta temperatura, i particeddi di clinker si funnu in una capa protettiva densa, chì hè fermamente attaccata à a superficia di u travagliu.Per esempiu, un film di revestimentu di 1 mm di grossu deve ancu esse spruzzatu è coccu ripetutamente per 5-6 volte.In generale, u grossu massimu pò esse sprayed à 2mm.U rivestimentu PTFE hè una tecnulugia largamente usata in u mumentu.Face un impiegu cumpletu di a resistenza à a corrosione di fluoru, alta purezza, pulizia, non stickiness, non bagnante, autolubricazione, resistenza à l'usura, resistenza à alta è bassa temperatura, insulazione, etc. statu ideale per ottene l'effettu di revestimentu.Rivestimentu di gomma hè ancu chjamatu rivestimentu di gomma.Hè di appiccicà a piastra di gomma processata nantu à a superficia di metallu cù adesivu per separà u mediu corrosivu da a matrice di metalli per u scopu di prutezzione.A gomma naturale è a gomma sintetica sò usate per u forru.A maiò parte di a gomma utilizata in u forru di l'equipaggiu chimicu hè gomma naturale.U cumpunente principalu di gomma naturale hè cis polimeru di isoprene, chì hè vulcanizatu aghjunghjendu sulphur.A gomma vulcanizzata hà una certa resistenza à u calore è a forza meccanica.Pò esse divisu in gomma molle, gomma semi-dura è gomma dura trè tippi.A gomma dura hà una bona resistenza à a corrosione, resistenza à l'anziane è una forte forza di ligame cù u metale.A gomma molle hà una bona resistenza à u friddu, resistenza à u calore è resistenza à l'impattu, è hà una certa elasticità;gomma semi dura hè trà dui.In più di l'oxidanti forti è di certi solventi, a gomma dura pò resiste à a corrosione di a maiò parte di l'acidi inorganici, l'acidi organici, l'alkali, i sali è l'alcooli.Dunque, u rivestimentu di gomma dura hè utilizatu cum'è u principale materiale anti-corrosione non metallicu.Gomma vulcanizzata pò esse divisa in gomma vulcanizzata pre, gomma vulcanizzata d'acqua calda di pressione normale è gomma vulcanizzata naturale.A gomma pre-vulcanizzata hè aduprata in grande equipaghjamentu di pickling.

Ricerche relative à ptfe hose:


Tempu di post: Dec-10-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi